SATIŞ SONRASI HİZMETLER
POLİTİKAMIZ
Yüksek müşteri memnuniyeti hedefini gözeterek; seri, verimli, güvenilir, beklenti ve gereksinimleri karşılayabilecek bir şekilde hizmet sunabilmek, politikamızın temelini oluşturur.
Ulusal ve uluslararası birincil ve ikincil mevzuatlar takip edilir, hızlıca sistemimize dâhil edilir.
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi gerekleri doğrultusunda hareket edilir ve devamlı iyileştirme esasına göre; müşteri memnuniyeti ölçümleri, anketleri, talep ve önerileri temel alınarak, organizasyonda gerekli güncellemeler gerçekleştirilir.
Sahadan elde edilen geri bildirimler, gerekli iç birimlere aktarılır ve bu sayede ürünlerin kaliteli, yüksek performanslı ve müşteri beklentilerini karşılayacak şekilde pazara arz edilmesi sağlanır.
Kurumsal müşterilerimize, yetkili servislerimize, bayilerimize ve partnerlerimize, gerek sahada gerekse kendi merkezimizde verilen eğitimler ile Satış Sonrasındaki memnuniyet en üst seviyede tutulur. Bu bağlamda, gerekli yedek parça ve teknik dokümanlar da kendilerine teslim edilir.
Son kullanıcıdan en büyük bayiye kadar, ayrım yapmaksızın tüm müşterilerimize; eposta, telefon ve çeşitli uygulamalarla, -gerekli durumlarda canlı ve görüntülü şekilde- anında ve uzaktan destek verilir. Ayrıca yaygın yetkili servis ağımız ile de yerinde hizmet sunulur.